Friday, September 7, 2007

...MaGaRbO GiD mAn BaLa?...




ahay...Sa moderno nga pa-nyimpo sbung.. Daw naga mahal na gid ang tanan... Tanan-tanan naga saka na (pante nalang naga panaug)! Ay abaw! bisan pamayo sang pamatan-on naga mahal na gid, di ka kabakal sang isa ka pantalon kung wala ka sais syentos! Isa manlang ako ka pobre nga mangunguma nga nag eskwela sa universidad sang san agustin kag nag ubra sa isa ka call center dri sa iloilo. Sang una, wala gid ko gana mag bakal ukon bisan mag tan-aw manlang sang mga bayu sa ukay-ukay ukon sa mga baratuhon nga mga pamayo sa mercado ukon sa kilid kilid in short indi ko gid hilig ang mga wala tatak nga bayu.. Bisan mag pa upod pa sa akun ang bespren ko nga si tyay leslie wala gid ko gana mag sulod okun mang ukay sa sulod ka magarbo (isa ka klase nga baligyaan sang mga ukay-ukay nga pamayo, may mga branch ini sa marymart mall). kuntra ko gid mag ukay sang mga bayu nga ini kay daw nahigkuan gid ako, daw panilag ko sang mga bayu nga ini daw nagamit na kag kung dimalas ka basi makita ka pa sang tag-iya sang bayu nga gina suob mo iya bayu, ukon mas kalamidad pa gid kung ma jakpatan mo ang bayu sang patay nga gin baligya lang liwat kay nagkaliwan na ang tag-iya.. Pero isa kaadlaw nahagadan gid ako sang mga kaupod ko nga maglagaw kag wala gid ko naglaum nga masulod kami sa magarbo.. abi ko di ni sila kilala magarbo kay kabalo gid ni sila mag dala sang ila nga gina bayo... pag-abot namun sa magarbo kadamu sang tawo nga nagahulat sa pagbukas sang tindahan nga ini may mga estudyante, may mga tambay, may pulis, may majongera, may tigulang, kag na notisyaran ko may mga tawo man nga daw kasosyal gid tan-awon sa ila, indi ka gid mag laum nga masuob ni sila sang bayu nga halin sa ukay-ukay. sang nag bukas na ang magarbo, pamatyag ko daw ma stampede kay gulpi lang nag dinalagan ang mga tawo kag masig-ukay nalang, wala nako kita sang mga kaupod ko kay nagsipang-ukay man sila. ako ya samtang naga lagaw ko sa sulod nga daw tama gid ka saku ang tanan may nakita ko nga babayi nga ginahapo kag gina tabangan sang upod nya (siguro sa subra ka ukay sang mga mayab-uk nga bayu..) may naga binaisay (kuno sya una kita?)... nag palapit sa akun si rangely upod ko sa opisina dala ang isa ka pantalon siling nya baklun ko knu kay nami kag tag-syin (100 pesos) lang.. kanami sang pantalon daw bag-o pa kag nagulpihan gid ako sa presyo, pantalon tag syin???? kag nadugangan pa gid isa ka long sleves, kag nadugangan pa gid isa ka jacket, bale tressyentos tanan... napilitan ko baklun kay tama gid ka barato sa akun bilang isa ka pobre nga kubos nga imol nga patay gutom...
Sa malip-ot nga istorya nami gali ang mga bayu sa magarbo di man ni gali galin sa mga patay ukon kinawatan...mga bayu lang ni gali nga gin export halin sa korea mga may factory defect in short..Kag nag balik pa gid ako didto para magsid-ing ko may ato pa to nga mga manami nga bayu... daw na adik na ko sa magarbo,nami gali didto! next week sweldo didto nako dayun ma dretso!

1 comment:

Marie said...

Ay abaw.. mayu na lang gani may magarbo na sbng..at least maka save ka pa.. kag kon mahilig ka sa branded nga clothes sa magarbo may makita ka gd hehehe. laban mo lng tatlo ka beses, pag usar mo daw bag.o man tulukon kag hehehe. Why spend much kon may makita ka man lng nga barato, di bla? hehe. Pero kon sosyal ka ya and u dont like clothes from UK (ukay-ukay) then dont read this post.. move along..